Teambuilding - TeamPlus Brasov

Comoara Contelui

Echipele sunt provocate să găsească o comoară pierdută pe baza unor indicii ce se pot obține în diferite provocări unel mai fizice, altele de strategie sau îndemânare. Provocările ce compun programul se pot alege și sunt adaptate și locației în care se organizează.

Avem nevoie de o pajiște, puțină pădure în preajma hotelului sau pensiunii.

Au experimentat acest program: BRD Societe General, Volksbank Romania, Bamesa, Price Waterhouse Cooper, EoN, Chr Hansen Romania, ING Bank, ING Asigurari de viaţă, Allianz Tiriac, Genesys, Oracle, Arcelor Mittal, Romtelecom, Continental Hotels, Genpact, Heineken Romania, Leroy Merlin, Boiron Romania, Tenaris, Beauty One, Ropharma, Schaeffler, ATES Network.

Ce câștigă participanții?

- Dezvoltarea sentimentului de apartenenţă la organizaţie
- Îmbunătăţirea aptitudinilor de comunicare
- Apropiere şi dezvoltare de relaţii interumane
- Cooperare şi solidaritate reciprocă
- Încredere în colegi
- Descoperirea propriului potenţial
- Flexibilitate şi managementul stressului

Cum facem?

Învăţare experienţială bazată pe activităţi indoor şi outdoor, urmate de sesiuni de debriefing (analiza) a celor intamplate si modul in care ne pot ajuta aceste experiente in activitatea profesionala. Modelul învăţării experienţiale (după Kolb & Fry, 1975)

Modelul Kolb

Oamenii reţin 20% din ce aud, 50% din ce scriu şi 80% din ceea ce fac. Fiecare proiect se bazează pe nevoile specifice ale companiei client şi ale echipei participante. Clientul este direct implicat în procesul de personalizare al programului.

  • Great People Inside
  • Human Synergistics
  • Hotel Clermont
  • Pastel Chalet