Teambuilding - TeamPlus Brasov

Exatlon

Având ca inspirație celebrul show-concurs de televiziune am creat o activitate de tip concurs între echipe în care nu atât calitățile fizice ale participanților sunt importante ci modul în care fiecare își aduce aportul la succesul echipei în funcție de abilitățile proprii.

Un teren de sport, o bucățică de plajă, grădina pensiunii sau uneori și parcarea hotelului sunt perfecte pentru această activitate.

Au ales acest program McDonalds, Ropharma, Farmaciile Dona, CEZ, Bamesa, Proflex, Elegance Decor, RDS & RCS.

Ce câștigă participanții?

- Dezvoltarea sentimentului de apartenenţă la organizaţie
- Îmbunătăţirea aptitudinilor de comunicare
- Apropiere şi dezvoltare de relaţii interumane
- Cooperare şi solidaritate reciprocă
- Încredere în colegi
- Descoperirea propriului potenţial
- Flexibilitate şi managementul stressului

Cum facem?

Învăţare experienţială bazată pe activităţi indoor şi outdoor, urmate de sesiuni de debriefing (analiza) a celor intamplate si modul in care ne pot ajuta aceste experiente in activitatea profesionala. Modelul învăţării experienţiale (după Kolb & Fry, 1975)

Modelul Kolb

Oamenii reţin 20% din ce aud, 50% din ce scriu şi 80% din ceea ce fac. Fiecare proiect se bazează pe nevoile specifice ale companiei client şi ale echipei participante. Clientul este direct implicat în procesul de personalizare al programului.

  • Great People Inside
  • Human Synergistics
  • Hotel Clermont
  • Pastel Chalet